Yandex Toloka

Resmi Site: https://toloka.yandex.com/tr


          Merhaba arkadaşlar. Geçen hafta tanıştığım ve sadece bir kaç saatimi ayırarak kazandığım 20 Dolarlık ödememi bugün itibariyle aldım. Ödemeyi aldığım içinde sizlerle paylaşmak istedim. Yandex'in yeni hizmeti Toloka ile güzel rakamlar kazanabiliriz. Sistemi kısaca anlatayım. Hepinizin bilgidiği gibi görsel aramada karşımıza gelen bir çok saçma sapan resimler oluyor. Mesela Beşiktaş yazıp görsellerde arattığımızda Beşiktaşla alakası olmayan resimleri bile görüyoruz. Yandex Toloka bizlerden bu durumun önüne geçmemizi istiyor. Sistem görev yapıp para kazanma üstüne kurulu. Karşınıza gelen objeler verilen kelime ile uyumlu ise uygun değilse uygun değil , resim görünmüyorsa görünmediğini belirtiyoruz. Mantık bu şekilde. Sisteme Yandex mail adresinizle üye oluyor ve görevlere başlayıp para biriktirmeye başlıyoruz. Ödemeler Yandex tarafından 30 gün içerisinde yapılıyor. Bana 7 iş günü içerisinde geldi. Toplam 20 dolar ödeme aldım. Ve toplasanız bir saatimi ayırmamışımdır. Ödeme dolar olarak geliyor. 



          Resimde görüldü gibi kolay bir kullanımı var. Görevleri yapıp para kazanıyoruz. Yalnız böyle bir sistemi bulmuşuz lütfen görevleri yaparken özen gösterelim. Çünkü baştan savma yapılan işlemlerde bir süre sonra görev gelmiyor veya hesabınız banlanabiliyor. Sisteme üye olup para kazanmaya başlayabilirsiniz. İşte aldığım ödeme görüntüm: 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder